Twoja przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript.

Do poprawnego działania strony wymagana jest włączona obsługa JavaScript, bez niej nie obejrzysz odcinków ani nie dodasz odcinka do listy, itp.

"newsy ze świata anime (i nie tylko)" 19.02.2012

  • W niedzielę, oficjalna strona Love Live! School Idol Project ogłosiła że projekt jest adaptowany na serial anime, którego premiera ma nastąpić w przyszłym roku.
    Informacja pojawiła się po raz pierwszy na koniec niedzielnego koncertu grupy μ's (wymawia się jak Muse) - μ's First LoveLive!. Grupa składa się z członkiń Love Live! School Idol Project.

    25311383658159638499.jpg


    Studio Sunrise, wydawnictwo Lantis i magazyn Dengeki G produkują Love Live! School Idol Project, który sami określają jako "projekt z maksymalnym udziałem użytkowników", który pozwala fanom wpływać przez głosowanie na przyszłość wybranych postaci idolek. Telefoniczne ankiety pozwalają na ustalenie wyglądu idolek, ich strojów czy fryzur.
    Projekt doczekał się różnych AMV - poniżej AMV do czwartego singla grupy μ's:


    Piąty tegoroczny numer magazynu Big Comic Original ogłosił w poniedziałek, że najnowsze wydanie mangi Rumic Theater (Takahashi Rumiko Gekijō) pojawi się 5 marca, w następnym, 6 numerze magazynu.
    Rumiko Takahashi (Urusei Yatsura, Maison Ikkoku, Ranma 1/2, Inuyasha, RIN-NE) rysuje Yamashii Dekigoto (Shameful Incident) jako część jej corocznej serii mangowych krótkometrażówek.
    Fabuła koncenruje się na mężczyźnie i "sekrecie jaki ma przed swoją żoną. Zapomniał co było między nim a przyjaciółką... albo powinno być .. lecz czy teraz jego rodziny nie dotknie bezpośredni cios?"
    Wcześniejsze opowieści z cyklu Rumic Theater zostały zebrane w cztery tomy. Powstał także telewizyjny serial anime Rumiko Takahashi Anthology.


    Oficjalna strona projektu Megumi & Taiyō potwierdziła, że studio Madhouse i reżyser Rintaro (Galaxy Express 999, Metropolis) powrócili do produkcji i reżyserii animowanej reklamówki kampanii promocyjnej kompanii cukierniczej Meiji. Projekt ma promować nowe owocowe żelki (o smakach złotego ananasa, brzoskwini, winogrona i cytryny), które pokażą się w sprzedaży 28 lutego.
    Podobnie jak w pierwszej kampanii, projektami postaci zajął się Yūsuke Nakamura (The Tatami Galaxy).
    Zatytułowana Megumi and Taiyō II druga reklamówka koncentrować się będzie na parze, która odkrywa tajemnicę zaginięcia winogrona Taiyō zwanego "Rzymskim szafirem". Fani mogą śledzić trzy Twitterowskie konta, aby podczas kampanii Mystery Tweet, odkryć kto jest sprawcą. Nowa, minutowa reklamówka będzie miała swoją premierę w sobotę.
    Oficjalna strona Meiji aktualnie streamuje skrót pierwszej reklamówki.
    Poniżej 30-sekundowe wideo:

     


    Dookoła Anime i Mangi

     

  • Zajmujący się streamingiem wideo portal Nico Nico Douga będzie 26 lutego streamował na żywo 6-cio godzinną imprezę Lupin III Big Thanks Festival.
    Impreza powstała na 40-lecie anime Lupin III a hostują ją wspólnie komitet obchodów 40-lecia i producent automatów (pachinko) do gier - Heiwa.
    Impreza odbędzie się w tokijskim centrum imprezowym Nicofarre. Chociaż wstęp będzie wolny, to organizatorzy imprezy planują rozprowadzać dwa zestawy biletów, których fani muszą użyć o godz 15:00 i 18:30. Strona imprezy ujawni dalsze szczegóły tak szybko jak to będzie możliwe.
    Heiwa zaprezentowała 14 lutego nowy automat z grą Lupin III: World is mine i rozpoczęła streaming promocyjnego wideo.

     

    Wydanie BD/DVD OVA Lupin III Master File również nawiązuje do 40-lecia serii i zawiera nową animowaną krótkometrażówkę.

     

  • Japoński zespół rockowy Flow zagrał w niedzielę podczas imprezy Naruto World Tour Japan Convention, zorganizowanej z okazji sprzedania 10 milionów gier wideo Naruto.
    Flow wykonał utwóry przewodnie GO!!! i Re:member z anime Naruto, Summer Freak z Naruto ~Shounen Hen~ i Sign z Naruto Shippūden.
    Junko Takeuchi, seiyu Naruto, również pojawiła się na imprezie. Twórca mangi Naruto - Masahi Kishimoto wykonał z tej okazji specjalne ilustracje Naruto.
    W tym roku mija 10 lat od premiery telewizyjnego serialu Naruto i także Flow obchodzi dziesięciolecie swojego debiutu.
    Zespół wykonywał utwory w anime takich jak Code Geass: Lelouch of the Rebellion, Eureka Seven, Heroman, Persona -trinity soul-  i  Beelzebub.
    W marcu zeszłego roku, Flow wydał album z kompilacją wszystkich wykonywanych przez siebie utworów z anime.
    Od 2003r ukazało się 15 gier z cyklu Naruto - najnowsza, Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Generations (Naruto Shippūden: Narutimate Storm Generations) ukaże się 23 lutego.
  • Japoński zespół rockowy BUMP OF CHICKEN ogłosił w piątek, że przekazał Japońskiemu Czerwonemu Krzyżowi 69 627 833 jenów (około 877 255 $) dla ofiar Higashi Nihon Daishinsai.
    Zespół przekazał cały dochód ze sprzedaży (do 10 lutego) swojego 20 singla Smile, który pojawił się w sprzedaży w maju zeszłego roku.
    BUMP OF CHICKEN stworzył piosenkę do promocji Smile, serii szkiców mangaki Takehiko Inoue (Vagabond, Slam Dunk). Inoue rozpoczął rysować serię szkiców, jako swoją modlitwę dla Japonii, tego samego dnia, którego uderzyło trzęsienie ziemi i tsunami. Wykonał ich ponad 160.



    Źróło : ANN



  • powrót

    Komentarze

    Nie ma jeszcze żadnych komentarzy, bądź pierwszy i rozpocznij dyskusję.

    Musisz się zalogować żeby móc dodawać komentarze.